PRACA W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA

Zakres obowiązków:

  • bieżąca, telefoniczna i elektroniczna profesjonalna obsługa klientów toru
  • dbanie o dobry wizerunek recepcji
  • przedstawianie oferty w ramach bieżących promocji i możliwości
  • sprzedaż biletów, przyjmowanie rezerwacji
  • prace administracyjne, biurowe
  • dbałość o czystość Biura Obsługi Klienta i Kącika dla Klientów
  • współpraca z pozostałymi działami toru

Wymagania:

  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • łatwość budowania relacji z Klientami
  • obsługa komputera i urządzeń mobilnych
  • obsługa kasy fiskalnej
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach
  • mile widziane osoby z pasją do sportów motorowych

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • pracę w młodym, ambitnym zespole w nowoczesnym projekcie halowego toru kartingowego
  • elastyczny grafik
  • atrakcyjny system bonusowy

Miejsce pracy:

Chorzów, ul Gabriela Narutowicza 9

Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.


Prosimy o wysyłanie CV z umieszczoną klauzulą:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Wyślij swoje CV